Transformacja/wpasowanie w układ Amsterdam na PKP a pomiar RTN

Mam dylemat, jak podejść do tematu.
Dostałem wytyczne i repery w układzie Amsterdam.
Dwa z czterech reperów są zniszczone.
Reszta po około 4-5 km od obiektu.
Jak podejść do tematu i zrobić transformację/wpasowanie, żeby pomiar obiektu
oddalonego od trasy PKP ok. 1km (bocznica) spełniał wymogi KODGiK?

kingy na styczeń 31 at 11:49 Edytowane w Pomoc pilnie potrzebna
4 Odpowiedź
Temat zmykam. Dziękuję wszystkim i z osobna za pomoc i sugestie!
kingy na luty 03 at 12:45
Chyba najprościej tak, jak w PowerGPS


w PowerGPS:
 
Ryszard Pażus na luty 02 at 12:17
Nie mam co prawda PowerGPS, ale sama koncepcja + zagęszczenie reperów wokół obiektu będą optymalnym rozwiązaniem
na luty 03 at 12:45
Andrrzej, ale zwroc uwagę na rozkład i układ mierzonego obiektu.
Moim zdaniem zrobić klasyczny ciąg , założyć repery robocze 2-3 i dopiero zrobić kalibrację.
Rafi na luty 01 at 07:22
Dokładnie tak jest - rozkład nieciekawy i dobry pomysł. Co dziwne, rzędne w Kronsztadt wyszły 11-12 cm wyżej od Amsterdam
na luty 01 at 07:24 Edytowane
to dobrze Ci wyszło - średnio od 8-14 cm..
na luty 01 at 07:35
Nie wiem, z jakiego softu w kontrolerze korzystasz, ale ja w Tribmlu zrobiłbym kalibrację po prostu.
XYHpom -> XYHamst..., tylko 2 punkty to trochę za mało..
Andrzej na luty 01 at 06:11
Dzięki Andrzej za szybką reakcję i podpowiedź
na luty 01 at 07:25