-
PODSTAWOWE INFORMACJE
-
TECHNOLOGIA I SPRZĘT
-
-
-
-
FIRMA, POWIATY, LOKALIZACJA PRAC
-
-
O MNIE, SPECJALIZACJA:
-
-
Mój dotychczasowy przebieg pracy zawodowej związany był z:
nadzorem i wykonawstwem geodezyjnym,
zatrudnieniem w administracji państwowej i samorządowej,
pracami naukowo-technicznymi na Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie,
pełnieniem funkcji biegłego sądowego w Sądach Okręgowych w Warszawie
Jako geodeta uprawniony w ramach posiadanych uprawnień geodezyjnych 1, 2 i 4 prowadziłem:
nadzór geodezyjny z ramienia generalnego wykonawcy przy realizacji dróg ekspresowych,
obsługę geodezyjną budownictwa wysokiego w Warszawie,
inwentaryzację geodezyjną w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w Krakowie,
regulację stanu prawnego dróg krajowych w powiecie kraśnickim,
ustalenia stanów prawnych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w powiecie
przemyskim,
podziały i rozgraniczenia nieruchomości w Warszawie,
sporządzałem opinie z dziedziny geodezji dla sądów w okręgu warszawskim i innych jednostek
wymiaru sprawiedliwości.
Asortyment wykonywanych prac geodezyjnych obejmował:
obsługę geodezyjną inwestycji, (obsługa geodezyjna budownictwa wysokiego w Warszawie,
nadzór inwestorski przy budowie dróg szybkiego ruchu – S8),
sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów projektowych,
uzgadnianie dokumentacji w ZUD,
podziały i rozgraniczenia nieruchomości,
sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
pomiary sytuacyjno-wysokościowe,
inwentaryzacje geodezyjne.
W dotychczasowej pracy w urzędach państwowych i samorządowych:
zdobyłem wiedzę praktyczną,
poznałem regulacje prawne – ustawy i akty wykonawcze do tych ustaw, KPA, KC, przepisy z zakresu geodezji, zagospodarowania przestrzennego, przepisy związane z zamówieniami publicznymi, samorządem gminnym, finansów publicznych oraz informacji niejawnych.
Do moich obowiązków należało:
zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań,
prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami,
przygotowywanie projektów uchwał dotyczących gospodarki nieruchomościami gminy,
nadzorowanie prac związanych z dokumentacją służącą do aktualizacji ksiąg wieczystych,
uczestniczenie w postępowaniach dotyczących określania przebiegu granic nieruchomości
gminnych,
okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych,
prowadzenie polityki kadrowej,
nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy i regulaminu.
Posługuję się w stopniu dobrym sprzętem informatycznym, sprzętem i oprogramowaniem geodezyjnym.
G E O D E T A
Ryszard Michalski
-
REFERENCJE
Brak dodanych referencji